(TiG) TorrentIt Online Gaming (TiT)

Online Gaming since 2004


It is currently Fri Dec 06, 2019 1:47 am

All times are UTC


Categories
Navigator
Sub Menu
BATTALION SERVERS
------------------ ------------
Online Users

In total there are 2 users online :: 0 registered, 0 hidden and 2 guests

Most users ever online was 289 on Thu Nov 21, 2019 5:36 pm

Registered users: No registered users based on users active over the past 5 minutes

Last Online
In order to view the online list you have to be registered and logged in.



We are a free and open
community, all are welcome.

Click here to Register

Search
There are no public forums, search has been disabled...


Post new topic Reply to topic  [ 15 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject: Re: New CoD
PostPosted: Thu Sep 18, 2014 1:58 pm 
Offline

Joined: Thu Oct 31, 2013 9:00 pm
Posts: 39
I'm seriously thinking about caving and buying this shit. BF4 is well .... BF4, planetside 2 is ok but at times its too mental and CS-GO can plainly go fuck off as i can't be doing with that game.

Really need a FPS to in the evenings.

I have decided DLC sales have killed clan gaming and i know hate all DLC!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: New CoD
PostPosted: Fri Sep 19, 2014 10:30 am 
Offline
Site/Server Admin
User avatar

Joined: Mon Oct 28, 2013 2:49 pm
Posts: 168
lets face it clay, the gaming we old school gamers are used to is over
its all about the consoles now and dlc as you said

There is a new battlefield coming out in january
No tanks no planes etc etc

apart from that its the new cod
cdkeys has it for £20

we need summit we old schoolers can get out teeth into again

_________________
ImageImage


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: New CoD
PostPosted: Fri Sep 19, 2014 5:10 pm 
Offline

Joined: Thu Oct 31, 2013 9:00 pm
Posts: 39
i thought that BF hardline was a update not a standalone ...... HAHA balls to that its basicly a skinned dlc.

just bought a new gtx 970 as well n nothing to play :(


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: New CoD
PostPosted: Sun Sep 21, 2014 1:04 pm 
Offline
Site/Server Admin
User avatar

Joined: Mon Oct 28, 2013 2:49 pm
Posts: 168
Yip i got same problem with games
Whole new pc all high end shit and nowt to play
i dont get it with the 900 cards tho, less steam processors same clock speeds as the 700s
i was gonna get one and give this to jojo but i'll need to wait till the 980ti comes out to get a benefit

try wolfenstien
great game, been playing it a for a few hours
bit strange tho, thought it was ww2 but there are robot dogs in it too

so have you bought the new cod then?

and hardlne is a stand alone, same engine as bf4 but different gameplay ie no tanks, aircraft, town maps instead of wide open fields
will appeal to the run and gun crew cos you dont have to squad up to get advantage
looks like they are trying to get to the simple fps crowd

I got it as its the only game that looks a lot better with decent pc and gfx card

_________________
ImageImage


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: New CoD
PostPosted: Sun Sep 21, 2014 2:04 pm 
Offline

Joined: Thu Oct 31, 2013 9:00 pm
Posts: 39
Nahh not bought it, bought my yearly copy of Football Manager and Shadows of Mordor with season pass too play.

Really not sure on Hardline, i was in the beta but never had time to try it. All depends on how much there wanting for it tbh.

Been playing metro remake lol , complete nabbin it up to piss people off.

I'm just not sure what to try kinda lost tbh lol


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 15 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC


Who is online

Registered users: No registered users


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Skin by Lucas Kane
Ported to Kiss Portal by Prosk8er ©

Portal: Kiss Portal Engine © 2013 Michael O'Toole